Dammfritt


Nu har jag äntligen blivit klar med min storstädning (en höststädning?;-))! Jag fick nog när jag såg mitt rum när jag kom hem i eftermiddags så det första jag gjorde var att slänga ut matta och allt som låg på golvet för att sedan börja damma och dammsuga. Jag torkade även golvet ÖVERALLT! På fria ytor, bakom tv-bänken, under sängen, ja verkligen överallt. Nu är jag äntligen klar med slitet. Nu kan jag med gott samvete säga att mitt rum är dammfritt!

Men vet ni? Ingen rast och ingen ro.. Nu väntar en Religonsuppgift och två st NO-uppgifter. Hörs efter det!


Kommentarer
Postat av: ohana

fin blogg du har! :)

2011-09-28 / 20:42:55
URL: http://ohanadohse.blogg.se/
Postat av: P E R F E K T I O N I S T . S E

sv: Tack för din kommentar fina du! Beklagar dock verkligen att det är som det är. :/ Fyfan.



Uppskattar i alla fall jättemycket att du vågade skriva av dig i en kommentar ska du veta! <3 "Skönt" att höra att det finns fler som går/gått igenom i princip samma grej, men synd att det behövt vara så, såklart.



Finns här om du vill snacka i alla fall, behöver inte vara om din pappa eller så, vad som helst. :) Du är en jättefin person Cornelia! Kommer ihåg när vi gick på Lädersättra, för visst gick väl du där också? Eller var det samma dagis? (Kanske både och?) Eller är jag helt ute och cyklar nu..? :o



Kramar!

2011-09-28 / 21:34:56
URL: http://perfektionist.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: