En sån där jobbig vecka

Denna vecka har jag en del skolarbete att prioritera i första hand. Framför allt annat som t.ex vänner, fotboll och annat. Jag är ordentligt stressad så egentligen borde jag inte ens skriva detta! Men det gör jag för att jag är så snäll, hehe. ;-) Ni förstår säkert när jag visar er mitt veckoschema:

Måndag: Plugga inför HKK- och Matteprovet + skriva en faktatext om Charles Darwin.
Tisdag: Göra HKK-provet i skolan. Plugga inför Matteprovet.
Onsdag: Göra G-delen av Matteprovet. Plugga inför VG- och MVG-delen + skriva en laborationsrapport.
Torsdag: Skriva klart min analysmodell inom ämnet ''Fattigdom''.
Fredag: Ledigt från plugg.
Lördag: Ledigt från plugg.
Söndag: Komplitera Människoarten i Biologi och plugga inför Svenska-provet.


Kommentarer
Postat av: ebba

Ååh låter jobbigt :( Men det är smart att du planerar, jag är väldigt väldigt dålig på sånt... :P

2011-09-26 / 22:01:33
URL: http://ebbalovisafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: