Upptagen med att prioritera

Dagen idag har varit ganska så tråkig. Det hela började med att jag försov mig imorse och fick skynda mig för att bli klar på 20 (!) minuter. Som tur var hade jag duschat kvällen innan annars hade väl det tagit mer än hälften av tiden.. :P Jag hann iallafall med min buss men det gjorde även att jag gick runt som ett monster idag. Osminkad med en bulle på huvudet. Bläää, en riktigt ful-dag.

Sedan gick matte-lektionen skit. Jag fick tillbaka en diagnos som inte visade mer än ett skitresultat (rent ut sagt!). Sedan fortsatte dagen på ett dåligt vis då jag har börjat känna av ett jobbigt halsont. Och inte för att nämna att H ligger hemma i misstänkt halsfluss.. *peppar peppar* Men efter det vände det! Jag fick nämligen tillbaka två arbeten i Svenska och SO. Jag har både VG och MVG-kriterier uppfyllda i båda arbetena! Gissa om jag är glad över det? :D Och för att fortsätta i denna positiva anda så gick Konsumentkunskapsprovet galant i eftermiddags. Så underbart!

Efter skolan var det hem direkt för att plugga. Och ett + där var att när jag kom innanför dörren strax innan 17:00 så stod mamma och stekte pannkakor. Perfekt för mig som var helt utsvulten! Så efter pannkakorna var det jag och mamma som satte oss ner med matten. Jag stängde av mig från omvärlden lite.. Mobilen var på flygplansläge och datorn var avstängd. Det är då man arbetar som bäst! I tre timmar satt vi med den där förbannade matten. Och förhoppningsvis klarar jag G-delen imorgon. Jag vill verkligen ha kvar mitt MVG i Matte...

Efter plugget blev det en dusch och nu ligger jag i sängen. Dags att sova snart så jag orkar upp imorgon. ZzzZzZZzz...


Kommentarer
Postat av: a l e x a n d r a

svar Ja tack för din kommentar ! grejen är bara, vad av allt ska man välja? Ja vill gå stylist, musik och dans. allt möjligt ! svårtatt välja, och eftersom att jag bor precis bredvid jakobsberg vill ja kunna komma iväg lite och träffa nytt folk! :)

2011-09-28 / 14:17:46
URL: http://allysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: