Urtrött

Idag har jag varit i skolan, precis som vanligt. Och som förra torsdagen så hade jag musikalträning idag! Vi körde charadlekar för att försöka våga ''släppa loss'' lite mer. Min charad blev ''Kalv som är på grönbete och hoppar av glädje'', hahaha. Tyvärr så har det inträffat något som gör musikalen lite tråkigare nu och som kan leda till vissa svårigheter vilket gör att jag måste bestämma mig för om jag verkligen orkar riskera det. Men det är en helt annan historia och det hör inte hit.

Efter skolan skulle jag ta bussen hem och några sekunder innan den ska åka så såg jag älsklingen passera.. Lite roligt så jag tryckte på stopp-knappen i panik och gick av bussen. Det slutade med att jag åkte med hem till honom och var där en stund innan han skulle iväg på match. Busy man... Då åkte jag hem.

Nu är jag hemma och ligger i sängen och tittar på Robinson. Efter det ska jag sova då jag är utrött, som vanligt. Blää vad jag är trött på att vara trött, haha. Men jag antar att det är den här höst-tröttheten som attackerar de flesta av oss..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: