Weekend

Igår spelade jag fotboll igen. Match på Järfällavallen mot FC. Vi var grymma och hade taget med 2-0. Dock fick de in turmål (bl.a deras 2-2 mål i sista 3 minuterna typ) så det blev oavgjort. Men vi var grymma! Jag är dock fortfarande skadad (streckning/fel på en lårmuskel) så jag kan inte spela fullt ut och det suger!!! Menmen.

Efter matchen åkte jag och mamma för att köpa nya höst/vinter-skor. KÄNGOR WOHO!! Visar er senare. Och efter det åkte vi hem och jag färgade mammas hår.

På kvällen kom älskling hit. Vi tog en kvällsprommenad för att inhandla gottis vilket blev Cola-Cola (dah?) och Ben&Jerry's. Vi såg sedan filmen Felon som var sjukt bra! En fängelsefilm med draaama.


Och imorse vaknade vi riktigt tidigt.. Typ 8 (!) Så vi var duktiga och fixade lite saker och sedan lagade jag scones-frukost! Mysig morgon men som tog slut snabbt då pojken skulle iväg på lagfoto... hockeyhockeyhockey. :P Så då.. färgade mamma mitt hår! Ni får se sen. :D Och sedan åkte vi till kista C för att kolla efter en tröja till mig som jag sett på internet. Dock ändrade jag mig i sista sekunden och tog en med ett annat tryck som var snyggare, visar er den sedan också. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: