2011

Snor en liten ''årsresume-lista'' av Ebba

Tre händelser som har varit bra det här året:
1. Jag höjde mig i skolan och fick bättre betyg.
2. Jag har lärt mig vilka som förtjänar min uppmärksamhet och inte! Med andra ord: tagit avstånd från människor som bara tar och aldrig ger. 
3.
Bulgarien-resan.



Årets bästa sms:
Det vet jag faktiskt inte.

Hur många har du varit kär i?:
Två.

Tre händelser som varit sämst det här året:
1. Att komunikationen mellan mig och en viss person varit bedrövligt dålig.
2. Att mitt fotbollslag bara dör mer och mer.
3. Sjukdomar.

Vilka har du hängt med under året?:
Familjen, vänner, pojkvän, fiender.


Blev året som du tänkt dig?:
Hade inte ''tänkt mig'' så mycket. Det blev väl bra.

Ångrar du något?:
Egenltigen ska man inte ångra. Men heter man Cornelia så tänker man och funderar ganska mycket och ja, jag ångrar vissa saker.

Vad har du lyssnat på för musik?:
Allt och inget; Veronica Maggio, Oskar Linnros, Daniel Adams-Ray, Kid Cudi, Petter, Skrillex, allt.


Årets roligaste fester?:
Hmm, avslutningen hos Ebba, i Bålsta hos Nai osvosv.


Vad har du tittat på? (film, serier):
Onetreehill, Shooter, Taken, Hur många lingon finns det i världen osvosvosv.

Vad är det bästa du har läst?:
Har inte läst ut en enda bok iår, helt sjukt. Annars brukar det åt minstonde bli 2-3 st..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: