Chillin' at home

                      
På IKEA inhandlades det fler ramar till min lilla (ytterst liten) fotovägg som dyker upp snart. Köpte även fler lådor att förvara småpryttlar och prylar i. Och inom det snaraste hoppas jag på en ny ''bokhylla'' också. Mitt rum är snart fint igen, woho!

För tillfället gör jag inte mycket, och därför tänkte jag att jag kunde blogga från DATORN för omväxlings skull.. Dock ska jag snart iväg till bussen. Ska möta syrran (coolt läte, SYRRAN BA) för pizza och inatt ska vi hem till Janzon med gänget för hockeyfinalen. Sverige är i final för fanken!

Kommentarer
Postat av: thresn

hej! såg att du hade kommenterat på paulina frimans blogg om var hon hade köpt sina iphoneskal. tänkte bara berätta att dom finns att köpa på jbutiken.se :) jag kommenterade hennes blogg jättelänge om var hon hade köpt dom men fick inget svar, så fick leta runt som en galning istället :) tänkte vara lite snäll bara!

2012-01-06 / 00:31:12
URL: http://thresn.devote.se
Postat av: lovisa

Hej, såg att du har näspircing, eller vad det heter.

vill också ha en sån men gjorde det ont att ta den och tog du med pistol eller med nål? :)

cool blogg, Kram

2012-01-15 / 00:59:39
URL: http://cornelialovisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: