Svar på kommentar

Jag fick en frågan om jag kunde berätta lite om min näspiercing, och visst kan jag det!
Jag tog den i Kallhäll hos en tjej som piercar hemma. Hon är utbildad men jobbar inte längre i studio (hon har tidigare jobbat på House of Pain i Jakobsberg), utan piercar endast hemma. Tidigare har jag piercat naveln på samma ställe, men detta gjorde ondare! Piercingen togs med kanyl, vilket gör hela ''processen'' lite mer smärtsam (tror jag). Då det går långsammare att få igenom hela kanylen än att t.ex använda en pistol då det bara är att ''trycka av''. Men smärtan är så värt det! Hoppas du blev nöjd med svaret! Kram ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för svaret :) har hon någon egen hemsida eller något man kan kika lite på? :) hur ont gjorde de på en skala 1-10? :) kram!

Du kan mejla om du inte vill svara på bloggen :)

2012-01-01 / 20:34:58
Postat av: Tove

Tack för svaret :) har hon någon egen hemsida eller något man kan kika lite på? :) hur ont gjorde de på en skala 1-10? :) kram!

Du kan mejla om du inte vill svara på bloggen :)

2012-01-01 / 20:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: